Suma podjazdów to 20799 metrów.

Lipiec, 2012

powrót z Chorzowa do Kielc i ucieczka przed burzą

Niedziela, 8 lipca 2012 · dodano: 08.07.2012 | Komentarze 0

Chorzów-Czeladź-Dąbrowa Górnicza-Łazy-Ogrodzieniec-Pilica-Żarnowiec-Przełaj-Sędziszów-Nagłowice-Oksa-Małogoszcz-Chęciny-Kielce

Nasze miejsce postojowe za Żarnowcem to kawałek opuszczonej działki między polami.W cieniu drzew i spokojnym malowniczym zakątku konsumujemy zwykle bułki i batoniki i dajemy chwilę odpocząć stopom.Szybko jednak sielankę przerywają grzmoty nadciągającej burzy z okolic małopolski.Zaczyna się szaleńcza ucieczka między pustymi polami.W dodatki teren jest pagórkowaty.Uciekamy.Prędkość doskonała więc dajemy radę uciec.W okolicach Sędziszowa chmury w końcu rozchodzą się i adrenalina opada, ale tym sposobem szybko docieramy do Nagłowic a stąd już niedaleko Oksa, gdzie znów zaopatrujemy się w wodę i jedzenie i ruszamy w długą prostą w kierunku Małogoszczy.Upał od Oksy zabiera siły.Docieramy jednak szczęśliwie jeszcze na stadion leśny w Kielcach na rozdanie pucharów dla kolarzy MTB.Odbywały się tutaj bowiem akurat Mistrzostwa Polski w MTB.Radość tym większa, że wśród pań wygrała Paula Gorycka, czyli zawodniczka tutejszej, kieleckiej grupy 4F Vive.Zmęczeni, ale zadowoleni wracamy do domu i rzucamy się na obiad :)

Kategoria treningi, wycieczki

• Sprzęt tandem szosowy

znów tandemem z Kielc do Chorzowa :)

Sobota, 7 lipca 2012 · dodano: 08.07.2012 | Komentarze 0

Kielce-Chęciny-Bolmin-Oksa-Nagłowice-Sędziszów-Przełaj-Żarnowiec-Pilica-Ogrodzieniec-Łazy-Dąbrowa Górnicza-Czeladź-Siemianowice Śląskie-Chorzów

upał...:) z zadrością spoglądaliśmy na kapiących się w rzece w Jedlnicy i w Pogorii...ale na ognisko zdążyliśmy...było pysznie...wieczorne pogaduchy przy ognisku i efektowne błyski na niebie w czasie burzy dodały swoistego klimatu...zasnąć nie było trudno...

Kategoria treningi, wycieczki

6:50 trening w górkach przed pracą

Piątek, 6 lipca 2012 · dodano: 06.07.2012 | Komentarze 0

Kielce-Święta Katarzyna-Kielce :) chłodno....szybko..po prostu przyjemnie...szkoda że teraz bieganina w pracy do 18:00...a jutro na Katowice tandemem :)))

Kategoria treningi

7:00 lekki trening przed pracą :)

Środa, 4 lipca 2012 · dodano: 04.07.2012 | Komentarze 0

trening na pętelce obok trasy szybkiego ruchu (Kielce-Cedzyna)...czułam się jak kolarz torowy :) ale z rana chłodno i ciekawie przyglądający mi się bocian mijany za każdym razem przy drodze rozbawił mnie...szkoda tylko, że przed godz.10:00 musiałam być już w pracy...

tandemem w poszukiwaniu kąpieliska-upał

Niedziela, 1 lipca 2012 · dodano: 01.07.2012 | Komentarze 0

Kielce-Dyminy-Posłowice-Lipowica-Chęciny-Mosty-Jedlnica-Zajączków-Wierna Rzeka-Kuźniaki-Grzymałków-Mniów-Serbinów-Gustawów-Szałas-Samsonów-Zagnańsk-Kaniów(kąpiel)-Zagnańsk-Kielce

Nieznośny upał, ale bardzo przyjemna trasa.Rozpalone słońcem ciała ostudziliśmy na koniec w zalewie w Kaniowie.Zdążyliśmy dotrzeć do domu i zjeść obiadokolację i rozpętała się ogromna burza.Było bosko...:)