Suma podjazdów to 20799 metrów.

Porąbki, Napęków, Radomice.

Niedziela, 29 września 2013 · dodano: 29.09.2013 | Komentarze 0

Zdecydowamie jesienna aura.Początkowo przyjemnie bo słonko pokazało się, ale na trochę.Zamierzałam pojechać wpierw na Świętą Katarzynę, ale trasę zmodyfikowałam gdy niespodziewanie przed Wolą Kopcową i jak dostrzegłam za, pojawiło się zwężenie asfaltu, pachołki i zerwana część prawego pasa.Pomyślałam, że jadę dla relaksu i nie mam zamiaru przepychac się i walczyć o skrawek jezdni z kierowcami aut.Tak dotarłam skrótem do Cedzyny, Leszczyn i Bęczkowa, skąd już prosta droga na Porąbki.Bardzo ciężko jechało się w pojedynkę pod silny wiatr.Po drodze przywitałam się z jadącymi też w sporych odstępach znajomymi kolarzami i pojechałam swoje.
Świetnie jechało się, jak nie trudno domyślić się przez Górki Napękowskie i Napęków, aż do Daleszyc czy Borkowa bo wiaterek wiał mi w plecy.Tu rozwinęłam nareszcie ,,skrzydła".Trasa naturalnie przebiegła przez ulubione: Radomice i Łabędziów oraz Marzysz.Miłe zaskoczenie w Mójczy, gdy kierowca autobusu linii 8, zamiast szaleć na drodze i wymijać mnie, jechał spokojnie za mną od przystanku do przystanku.Zmobilizowałam się by go nie hamować i koniec końców wkrótce nawet udało mi się zgubić ów autobus i spokojnie dojechać do domu.Było miło choć nie tak przyjemnie jak zapowiadały prognozy pogody.Zabrakło jak dla mnie słonka a i wiatr nieźle sobie poczynał.