Suma podjazdów to 20799 metrów.

Korzenno.Barwy jesieni.

Niedziela, 13 października 2013 · dodano: 13.10.2013 | Komentarze 0

W taki piękny dzień jak dziś, śmiało mogę stwierdzić, że jesień ma też swoje uroki.Poza wczorajszym dniem, dawno już nie jachałam w letniej bluzie.Bogactwo kolorów kusilo by zrobić parę fotek.
W Brzechowie minęłam dwóch kolarzy, a niedługo potem na horyzoncie wyłonił się wujek Bogdan.Ponieważ jechał z przeciwka, zdążyliśmy się tylko uśmiechnąć do siebie i pomachać ręką.W Niwach niespodziewanie minął mnie ,,pociąg" złożony z co najmniej 20 znajomych kolarzy.Na przodzie, jak zwykle wujek Kazik uśmiechem przywitał mnie w całym pędzie.Odwzajemniłam uśmiech i odmachałam kilku chłopakom.Małe ukłucie w sercu, że jadę akurat w przeciwną stronę, a kolarze zapewne już wracają z trasy jak zazwyczaj i nie mogę się dołączyć.Szkoda, że lubię sobie pospać i nie potrafię wydobyć się na zbiórkę o godz.10.00.Poza tym panowie mają tempo i wiem, ż epotrzeba formy by dotrzymac im koła bo mialam okazję z nimi pojeździć.Jednak praca do późna w ostatnich tygodniach znacznie ograniczyła moje treningi.Zatem i moja forma poszła w dół :)
Odwiedziłam więc lubiane przeze mnie okolice Korzenna, Drugni i Skrzelczyc.
Nieco stresująca aczkolwiek zabawna sytuacja miała miejsce w lesie na odcinku Korzenno-Celiny.Na środku drogi wyłonił się ogromny psiak w typie owczarka podhalańskiego.Zaobserwowałam, że zwierzę kulało, ale i też zaczęło uporczywie spoglądać w moją stronę.Szczerze mówiąc bałam się i postanowiłam zaczekać na dogodny moment kiedy psiak odali się gdzieś.Miła pogawędka z Anią przez telefon i zwierzak rzeczywiście znikł mi z pola widzenia.Dalej już tylko sielanka.