Suma podjazdów to 20799 metrów.

Solo.

Niedziela, 20 października 2013 · dodano: 20.10.2013 | Komentarze 2

Kielce-Miedziana Góra-Bugaj-Brynica-Piekoszów-Szewce-Zgórsko-Posłowice-Suków-Mójcza-Leszczyny-Bęczków-Mąchocice-Cedzyna-Kielce

Niby kolorowo i pięknie, cieplutko i spokojnie na trasie, a jednak ta moja jazda taka jakaś nijaka.Nie cieszy nic i może stąd brak weny do kręcenia.Tyle, że moja czerwona szoska to miłe ustrojstwo i przyjemnie było poczuć lekkość jazdy.Ale ten brak zapału i kręcenie się samemu już mnie wkurza.W dodatku znów czeka mnie cały tydzień pracy do wieczora i zero roweru.Nie wiem czy to jesień czy jakaś stagnacja mnie dopada, ale chyba nic mi nie wychodzi za bardzo.

Kategoria wycieczki

jagoda79
| 17:54 poniedziałek, 21 października 2013 | linkuj ;) no to życzę nam obu powrotu entuzjazmu rowerowego.Trochę mnie pocieszyłaś, że to normalne to co teraz mam.Dziękuję.
mysza71
| 08:55 poniedziałek, 21 października 2013 | linkuj Mam to samo co Ty. Skończył się sezon maratonów i we mnie też coś się skończyło :( Jeżdżę jeszcze trochę ale to już nie to. Mam tylko nadzieję że po nowym roku znów poczuję motylki gdy pmyślę że lada miesiąc powróci ściganie, pot i mordercze zmęczenie.
Komentować mogą tylko znajomi. Zaloguj się · Zarejestruj się!