Suma podjazdów to 20799 metrów.

Ulubiona pętelka o poranku.

Niedziela, 27 października 2013 · dodano: 27.10.2013 | Komentarze 6

Kielce-Święta Katarzyna-Daleszyce-Pierzchnica-Brody-Lisów-Łabędziów-Marzysz-Mójcza-Kielce

Kategoria treningi

jagoda79
| 18:32 wtorek, 29 października 2013 | linkuj :) a to na pewno byłam ja.to się zgadza.Pierwszy raz postanowiłam nie spać do późna i wyjechałam zdaje się 8.50.Byłam zresztą umówiona po południu i przez to ograniczona czasowo.Nie udało mi się zrobić stówki bo źle wyliczyłam trasę i to uwiązanie czasowe... :) Ale bardzo lubię tamte strony bo spokojnie na drogach.Co do stroju to umęczyłam się bo bluza za ciepło jak wracałam.Rankiem jak wyjeżdżałam było mi nawet chłodno, ale potem mogłabym jechać na krótko ;)
| 20:39 poniedziałek, 28 października 2013 | linkuj Dokładnie o to chodziło mysza71 :) w tym miejscu nigdy nie było wygodnie zatrzymać się na fotkę.Ale wreszcie postanowiłam zjechać na bok i pstryknąć.
mysza71
| 20:35 poniedziałek, 28 października 2013 | linkuj Nigdy mi nie pasuje w tym miejscu zrobić fotki bo albo szybki zjazd i szkoda się zatrzymać lub podjazd a ja rzadko się zatrzymuję przy podjazdach.
Ładne zdjęcie , można zobaczyć co zakrywały liście ;)
jagoda79
| 17:55 niedziela, 27 października 2013 | linkuj Dziękuję :) Setki razy jeżdżę koło tego klasztoru w Świętej Katarzynie, a dopiero dziś pomyślałam, że ładnie się prezentuje i wypadałoby zrobic fotkę
Komentować mogą tylko znajomi. Zaloguj się · Zarejestruj się!