Suma podjazdów to 20799 metrów.

Korzenno.

Sobota, 28 grudnia 2013 · dodano: 28.12.2013 | Komentarze 0

Domaszowice-Mójcza-Daleszyce-Korzenno-Głuchów Lasy-Drugnia-Pierzchnica-Skrzelczyce-Łabędziów-Kaczyn-Marzysz-Domaszowice

Niewątpliwym plusem jazdy tandemem jest możliwość fotografowania w czasie jazdy.To właśnie skrzętnie uskuteczniłam.Zaskoczyła mnie od początku wysoka kadencja Jarka.Zwykle różnimy się tym i czasami na tandemie mamy z tym problem.Zastanawiałam się własnie czy ta kadencja wynika z wysokiej formy Jarka czy jedzie tak ,,pode mnie".Od momentu artoskopii mojego kolana używam lżejszych przełożeń, a chłopaki nazwali mnie maszyną do szycia bo jeżdżę z wysoką kadencją.Okazało się, że i jedno i drugie w tym wypadku było przyczyną tak energicznej jazdy.Moja kondycja jest jak na obecną chwilę beznadziejna :) z powodu długiej przerwy w jeździe, ale czas zacząć sezon i popracuję mam nadzieję nad tym.Było jednak cudownie.Upajałam się piękną pogodą, ulubionymi widokami i radosną atmosferą.A nade wszystko poczuciem wolności jakie daje rower.