Suma podjazdów to 20799 metrów.

• Sprzęt góral

W terenie z Jarkiem.

Niedziela, 12 stycznia 2014 · dodano: 12.01.2014 | Komentarze 0

Lasy w okolicach Cedzyny, Sukowa, Słopca i Borkowa.

Było ciężko bo Jarek od razu narzucił zwariowane tempo a piachu i podjazdów okazało się być na trasie sporo.Czułam się jednak świetnie do momentu gdy dopadł mnie głód i w drodze powrotnej opadłam z sił.Zwolniliśmy jednak tempa i całkiem przyjemnie wrócilismy do domu.Szkoda, ze i wody ze sobą nie wzięliśmy, ale planowalismy tylko krótką przebieżkę.Mój stary góral wiele pozostawia do życzenia, ale nowe oponki spisały się na błocie, piachu i niedużych zjazdach.Zero ślizgania się i wypadania z trasy.Przy tak silnym wietrze, że momentami jadąc w odkrytym terenie niedaleko domu, miałam wrażenie, że stoję w miejscu mimo kręcenia, jazda w lesie była strzałem w dziesiątkę.Nie czuło się wiatru, ani drobnego deszczu ze śniegiem, które czasami sypały.Niesamowite, jak silny był dziś wiatr.W pewnym momencie, gdy pojawiła się szutrowa droga i odkryty teren, mimo dużego spadku i fantastycznego, mega szybkiego zjazdu, ja musiałam jeszcze pedałować by prędkość rzeczywiście była spora.Czułam jednak z przodu niewidzialną ścianę, przez którą trudno się przebić.Ale bardzo miło było wrócić do ,,korzeni".Teraz szykujemy się na basen.