Suma podjazdów to 20799 metrów.

Chałupki i Sobków.

Niedziela, 30 marca 2014 · dodano: 30.03.2014 | Komentarze 9

Domaszowice-Kielce-Domaszowice-Kaczyn-Chałupki-Sobków-Włoszczowice-Lisów-Brudzów-Łabędziów-Mójcza-Domaszowice

Kategoria wycieczki

mysza71
| 21:05 wtorek, 1 kwietnia 2014 | linkuj Ja też zapamiętałam wiatraki z okolic Świnoujścia tylko że z okna pociągu...
Tak czy siak zrobiły na mnie wrażenie :)
jagoda79
| 20:42 poniedziałek, 31 marca 2014 | linkuj akacja68 i mysza71 pogoda-istna sielanka a wiatraczek znalazłam tylko jeden w tej okolicy, choć mamy ich tu jeszcze trochę więcej w innym rejonie.Mam sentyment do wiatraków z okolic Świnoujścia stąd tak mi się zatęskniło i zrobiłam zdjęcie.
| 20:38 poniedziałek, 31 marca 2014 | linkuj Kot :) myślę, że nie więcej jak 17 stopni.Czuło się lekki jeszcze jak dla mnie chłodek, ale to i tak cudowna temp. jak na marzec.
| 20:36 poniedziałek, 31 marca 2014 | linkuj bazyl3 na Twoją prośbę odpowiadam, że ja trenuję a nie robię niedzielne przejażdżki, więc rzadko mam czas na foty.Kiedyś wię w to bawiłam, ale znacznie zmniejszało to średnią, nad którą chcę popracować a dodatkowo, foty robione w czasie jazdy-jak w moim przypadku, stwarzają zagrożenie wypadkiem.Z mojej więc strony, nie spodziewaj się wielu zdjęć.Tę trasę zakwalifikowałam do kategorii bo średnia była mała więc nie moża było tego nazwac treningiem.
bazyl3
| 06:25 poniedziałek, 31 marca 2014 | linkuj Zdjęcia, dużo zdjęć poproszę za każdym wyjazdem.
PS. To odezwa dla każdego :D
mysza71
| 18:17 niedziela, 30 marca 2014 | linkuj Pogodę dzisiaj w Świętokrzyskim mieliśmy przepiękną ! )
Ja w tym miesiącu już kilka razy jechałam w krótkich spodenkach i koszulce z krótkim rękawem i wcale nie było mi zimno a dzisiaj nawet bandamki nie założyłam :)
Kot
| 17:31 niedziela, 30 marca 2014 | linkuj Widzę, że już spodnie 3/4, ja jeszcze w długich. Pogoda idealna, jaka temperatura była?
akacja68
| 16:24 niedziela, 30 marca 2014 | linkuj Wiatraki na horyzoncie... coraz częstszy obrazek... a pogodą mieliśmy dziś wymarzoną.
Komentować mogą tylko znajomi. Zaloguj się · Zarejestruj się!