Suma podjazdów to 20799 metrów.

Trening interwałowy przy trasie szybkiego ruchu.

Niedziela, 22 czerwca 2014 · dodano: 22.06.2014 | Komentarze 2

A TO FOTKA Z WCZORAJSZEGO POPOŁUDNIA-ŚLUB MOICH ZNAJOMYCH-ANIA I PAWEŁ

TAKI ZASTĘP PASJONATÓW MOTOCYKLI TOWARZYSZYŁ MŁODEJ PARZE-NIESAMOWITY WIDOK

Kategoria treningi

jagoda79
| 13:23 niedziela, 22 czerwca 2014 | linkuj :) Jak ruszyli wszyscy z rykiem silników to na prawdę miałam ciarki na plecach, a przy tym sporo uśmiechu na twarzach cała ta otoczka wzbudzała.Super też wyglądał cały zastęp motocyklistów ustawiony rządkiem wzdłuż schodków przed kościołem.Gdy młodzi wyszli, wszyscy zdjęli kaski z głów i już wtedy emocje poszły w górę :)Fajnie było.Tylko rankiem nie mogłam pospać choć lubię bo zaplanowałam sobie traskę rowerkiem przed ślubem i naturalnie wstałam 6.30 żeby zdążyć.Ale cieszę się tym bardziej, że dało się pogodzić i jedno i drugie.Mój mąż w ty czasie z piątku na sobotę jechać z ekipą z Włocławka 480 km(Włocławek-Stegna-Włocławek), ale ja mimo zapisu zrezygnowałam.Wolałam spokojniejszy weekend i ślub Ani.Nie żałuję :)
Komentować mogą tylko znajomi. Zaloguj się · Zarejestruj się!