Suma podjazdów to 20799 metrów.

Kolejne Solowe Kółko.Wolica i Porąbki czyli dwa bieguny.

Niedziela, 29 czerwca 2014 · dodano: 29.06.2014 | Komentarze 6

Domaszowice-Łabędziów-Chałupki-Wolica-Siedlce-Dębska Wola-Brudzów-Komórki-Borków-Niwy-Napęków-Górki Napękowskie-Porąbki-Krajno-Leszczyny-Domaszowice

Chyba przyzwyczajam się do tych solowych wypadów.Dość przyjemnie zresztą i jest czas na przemyślenia i przewartościowanie pewnych spraw.Polubiłam też w końcu niedzielę.Dawno już nie było tak pusto i spokojnie na drogach jak dziś.Duchota i wyższa temp. mają też swoje plusy bo okoliczne psiaki nie mają ochoty na gonitwę za rowerem.I to mi się bardzo podoba.Wczoraj jednak dla odmiany napędził mi stracha na jednaj z wiosek zabłąkany byczek.Wyszedł pierwszy z jakiejś posesji, zanim właścicielka ruszyła wyprowadzić zwierzę.Widząc mnie popędził jak szalony najpierw równo z moim rowerem, a gdy zwolniłam, przeciął asfalt na pół i uciekł na łąkę.Śmiechu miałam co niemiara, ale i trochę obaw czy zwierzę znów nie pogna w moją stronę.Nie chcialabym zderzenia z takim czołgiem.Po chwili wyszła z zagrody właścicielka i strachy się skończyły.
W Niwach spotkałam kolarza w stroju CCC i domyśliłam się, że prawdopodobnie zaraz nadjadą chłopaki ze zbiórki niedzielnej.I rzeczywiście, na zakręcie spotkałam nieduży peleton. Na czoło wysuwał się wujek Kazik.Pomachaliśmy sobie wszyscy z uśmiechem i ja pojechałam swoje.Ale trochę miałam chętkę skoczyć na koło.Może innym razem...

PRZED DĘBSKĄ WOLĄ

CHAŁUPKI

KRAJNO-KIERUNEK BĘCZKÓW

Kategoria treningi

jagoda79
| 20:24 poniedziałek, 30 czerwca 2014 | linkuj Kot -różnica jest tylko taka, że Ty masz power, ogromną charyzmę i serce do jazdy nawet w pojedynkę, a mnie jakoś brak pewności siebie na szosie solo.Wolałabym wrócić do MTB.Tak całe lata śmigałam po leśnych ostępach dawno temu.Lepiej się z tym czułam niż wśród zgiełku samochodów.Pomyślności ;)
| 20:20 poniedziałek, 30 czerwca 2014 | linkuj Aniuta i tu masz rację!! Ostatnio też doszłam do tego wniosku :)
| 20:20 poniedziałek, 30 czerwca 2014 | linkuj mimoza15 ja wolę osobiście z kimś, ale tak się jakoś nie składa jazda w towarzystwie więc jeżdżę solo...
mimoza15
| 16:27 poniedziałek, 30 czerwca 2014 | linkuj odwiedziłaś tereny mojej rodzinki. Ja jeżdżę sama z musu ale chyba to lubię
Pozdrawiam :)
Kot
| 07:46 poniedziałek, 30 czerwca 2014 | linkuj Ja też ostatnio sporo jeżdżę sama i też uważam, że jest to dobry czas na różne przemyślenia :)
Serdeczności! :)
Komentować mogą tylko znajomi. Zaloguj się · Zarejestruj się!