Suma podjazdów to 20799 metrów.

Solóweczka.

Niedziela, 17 sierpnia 2014 · dodano: 17.08.2014 | Komentarze 0

Kielce-Mójcza-Łabędziów-Chałupki-Wolica-Dębska Wola-Skrzelczyce-Pierzchnica-Daleszyce-Górki Napękowskie-Porąbki-Leszczyny-Cedzyna-Kielce

Trasę obrałam celowo tak by jechać z nóżki na nóżkę spokojnie i mieć czas na przemyślenia.I wpadłam na genialny pomysł.Skoro moje plany urlopowe posypały się to może trzeba wymyślić coś od nowa, spakować się i wyjechać.Ileż mogę jeździć po tych samych trasach, cudnych i malowniczych ale doskonale znanych.I wybór padł na ukochane Bieszczady.Posiedzę sobie u znajomych państwa nad Soliną a dodatkowo zahaczę o Ustrzyki Górne i przywitam uczestników BB Tour, wśród których będzie wiele zaprzyjaźnionych osób.Poczynię więc od zaraz przygotowania i rezerwacje i mam nadzieję, że nic i nikt nie stanie mi na przeszkodzie w realizacji.

Co do dzisiejszej trasy jechało się dobrze bo spokojnie.Jedynie adrenalina skoczyła mi (jak również średnia :)) gdy w Porąbkach zobaczyłam czarne, piętrzące się chmury nad Kielcami.Wglądały na burzowe i kierowały się wprost na przeciw mnie.Dodatkowo zaczęło silnie wiać.Paniczna ucieczka do domu wywołała ból kolan, ale myślę że to tylko przepracowanie i jazda pod wiatr.Deszczu nie było jednak bo wiatr skutecznie rozwiewał gromadzące się chmury.