Suma podjazdów to 20799 metrów.

Rowerowe powitanie wiosny :)

Sobota, 21 marca 2015 · dodano: 21.03.2015 | Komentarze 5

Kielce-Suchedniów-Bodzentyn-Nowa Słupia-Kielce

Solo, z katarem i silnym przeziębieniem, ale było cudnie.

Fotek nie robiłam by nie stygnąć. Zamieszczam więc fotę z przed kilku tygodni, zrobioną podczas spaceru.

Kategoria wycieczki

mysza71
| 20:57 piątek, 27 marca 2015 | linkuj Mnie przeraża zdejmowanie szwów :(
14-ście lat temu usunięto mi wyrostek i jeszcze dużo,dużo czegoś innego....ale najważniejsze , że jakoś się telepię i i mam nadzieję że jeszcze trochę pociągnę :)
Zdrówka ci życzę ! :D
jagoda79
| 22:45 środa, 25 marca 2015 | linkuj Mysza :) najgorsze już myślę za mną choć czasem po większych wysiłkach czuje jeszcze to cięcie nieprzyjemnie.Pozdrawiam
mysza71
| 21:24 środa, 25 marca 2015 | linkuj Nic nie pisałam ale też się martwiłam o Ciebie ! :)
Rozpędzaj się powoli ! :D
jagoda79
| 20:09 sobota, 21 marca 2015 | linkuj A dziękuję Libelle :) Nie było wcześniej czego wpisywać bo miałam długi zakaz jazdy rowerem i sezon rozpoczęłam od śmiesznie małych rundek niestety dość późno, z powodu operacji wycięcia wyrostka robaczkowego. Cieszę się jednak, że nie będzie już takiej niespodzianki jaką mi zgotował ten mały ,,drań" na trasie.
Komentować mogą tylko znajomi. Zaloguj się · Zarejestruj się!