Suma podjazdów to 20799 metrów.

• Sprzęt miejska szosa

wieczorne 60 km w towarzystwie Jarka ;)-po pracy

Wtorek, 26 lutego 2013 · dodano: 26.02.2013 | Komentarze 5

Kielce-Mójcza-Suków-Kranów-Daleszyce-Napęków-Bieliny-Wola Jachowa-Górno-Niestachów-Suków-Mójcza-Kielce

Kategoria treningi

jagoda79
| 07:49 czwartek, 7 marca 2013 | linkuj :) to zaraz przy skręcie od Sukowa do Mójczy
| 19:28 środa, 27 lutego 2013 | linkuj Tak po trochu, ale bez jakichś szaleństw.Kilka warstw ubrań i grube oponki dają się we znaki.Trochę zaczęłam kręcić wieczorem po pracy bo niestety nie mam wyjścia, gdyż do późna pracuję, a do wiosny trzeba zrobić jako taka formę :) Mam nadzieję, że w tym roku zdrówko pozwoli i wystartuję w jakimś maratonie.
mysza71
| 08:26 środa, 27 lutego 2013 | linkuj Zwiększasz średnią :)
Mój KROSS jest jeszcze na etapie tuningu więc cierpliwie czekam aż się stopi resztka śniegu i sól zmyje z asfaltu. Jak to nastąpi to powtórzę pierwszy mój odcinek z ubiegłego roku czyli ...
SUCHEDNIÓW-WYSTĘPA-PASMO KLONOWSKIE-BODZENTYN-MICHNIÓW
Tak na początek żeby zakwasy mniej dokuczały :)
Komentować mogą tylko znajomi. Zaloguj się · Zarejestruj się!