Suma podjazdów to 20799 metrów.

Kielce Katowice przez Olkusz

Czwartek, 30 maja 2013 · dodano: 30.05.2013 | Komentarze 6

Kielce - Chęciny - Małogoszcz - Oksa - Nagłowice - Sędziszów - Żarnowiec - Wolbrom - Oklusz - Będzin - Chorzów(WPKiW)

Do 50km średnia predkość 34,5/h.Chłodno choć duszno i na szczęście z bocznym wiatrem.Jechało się wybornie.Ale w Nagłowicach wszystko diametralnie się zmieniło.Ulewa jaka nas dopadła spowodowała wychłodzenie i spore zniechęcenie do dalszej jazdy.Nie zanosiło się na przejaśnienia stąd w Sędziszowie nawet zerknęlismy czy nie ma jakiegoś powrotnego pociągu, ale nie było.Zrezygnowani jechaliśmy jakieś 70km w strugach deszczu.W okolicy Łanów Średnich nawet się wypogodziło i do Olkusza jechaliśmy już bez deszczu.Tam odebraliśmy zostawiony kiedyś przez Jarka plecak z ubraniami i kask i ruszyliśmy w stronę Katowic.

ZAMEK W RABSZTYNIE

ZAMEK W BĘDZINIE

A TO JUŻ CUDO W OGRODZIE TEŚCIA-RÓŻANECZNIK :)

zdjęcia wgramy po powrocie
opis trasy także dodam, ale ogólnie 1/3 trasy w ulewnym deszczu

Kategoria wycieczki

jagoda79
| 08:05 sobota, 1 czerwca 2013 | linkuj Mysza71 :) dziękuję.Każda pomoc się przyda bo na prawdę przejechanie tego nie będzie dla mnie takie proste, ale bardzo mnie kręci perspektywa zmierzenia się znów z takim dystansem.
| 08:03 sobota, 1 czerwca 2013 | linkuj Mimoza15:) Cieszę się, że się zobaczymy i pewnie poznamy w Łaksu.A tego Ultra i tak się boję.Nigdy nikt nie jest pewien swoich dyspozycji danego dnia.Na prawdę mam dużo pokory dla tego dystansu ;)Do zobaczenia.
mysza71
| 19:35 piątek, 31 maja 2013 | linkuj Jagoda ,Mimoza -widzę że ,kilkaset km dla Was to bułka z masłem ! :D
Powodzenia życzę ! :)
mimoza15
| 18:55 czwartek, 30 maja 2013 | linkuj Ach co to dla Ciebie 405 km ! zrobisz ten ultra ze średnia 30 km/godz co najmniej !!!!
Do zobaczenia w Łasku
jagoda79
| 17:18 czwartek, 30 maja 2013 | linkuj :) muszę Aniu kręcić.Chcę 08.06. w Łasku zrobić na maratonie ultra 405km a na drugi dzień 160km
Komentować mogą tylko znajomi. Zaloguj się · Zarejestruj się!