Suma podjazdów to 20799 metrów.

Solo w upalny dzień.

Wtorek, 18 czerwca 2013 · dodano: 18.06.2013 | Komentarze 4

Domaszowice-Suków-Słopiec-Borków-Trzemoszna-Słopiec Szlachecki-Niwy-Cisów-Korzenno-Rudki-Pierzchnica-Skrzelczyce-Radomice-Łabędziów-Marzysz-Słopiec-Mójcza-Domaszowice

Zmęczenie gonitwą w peletonie przerodziło się w ogromną chęć turystycznej, samotnej trasy.Upalny dzień raczej nie zachęcał do tego by kluczyć po asfaltach, ale wybrałam opcję przez Cisów i Korzenno gdzie przynajmniej las dał mi trochę osłony przed slońcem i nie było tak tragicznie.Za to fatalny, dziurawy i pofałdowany asfalt w rejonie Korzenna, Celin i do Rudek znacznie spowolnił tempo jazdy i wprawiał mnie w lekką irytację.Ale cuż, wybrałam opcję bez ludzi, samochodów co by było jak najbardziej sielankowo to wstyd teraz narzekać :)Cyknęłam sporo fotek, ale z racji kiepskiego aparatu, ktory akurat mialam przy sobie, większość wykasowałam.
Przyjemnie było na odcinku do Pierznicy i jak zwykle na Łabędziów przez Skrzelczyce.Do Marzysza jeszcze żyłam, ale od tego monentu upał i jazda w pełnym slońcu zrobiły swoje.Ledwie przemknęlam przez Słopiec i Kranów gdzie tym razem samochodow zatrzęsienie i posypało się z moich ust parę epitetów.Przez Mójczę ratowala mnie ogromna chmura burzowa dając przyjemny cień i lekki chłód.Tym sposobem dotarłam do domu.Zaraz potem przeszła burza z gradem wielkości piłek pingpongowych.

CELINY

W DRODZE DO KORZENNA

DRUGNIA

Kategoria wycieczki

jagoda79
| 21:35 wtorek, 18 czerwca 2013 | linkuj A co do pogody i tropików to może ktoś się obrazić, ale wolę jechać w ciepłym deszczu niż na takiej patelni jak dziś.Hiszpańskie klimaty zdecydowanie nie dla mnie :)
| 21:34 wtorek, 18 czerwca 2013 | linkuj Tak, to niewątpliwie charakterystyczne rysy naszego regionu :)W jakiś magiczny sposób zawsze przykuwają moja uwagę.
mimoza15
| 20:11 wtorek, 18 czerwca 2013 | linkuj W świętokrzyskim przydrożne kapliczki przeurocze są
Komentować mogą tylko znajomi. Zaloguj się · Zarejestruj się!