Suma podjazdów to 20799 metrów.

W pojedynkę na sesję zdjęciową w górki.Iwaniska.

Niedziela, 7 lipca 2013 · dodano: 07.07.2013 | Komentarze 4

Domaszowice-Kielce-Radlin-Bartoszowiny-Lechów-Łagów-Sadowie-Zbelutka-Iwaniska-Kobylanki-Modliborzyce-Gołoszyce-Baćkowice-Łagów-Bieliny-Górno-Domaszowice

Już po raz pierwszy jadąc przez miejsowosci o nazwie Zbelutka Stara i Nowa, nie mogłam oderwać oczu od pięknych widoków.Jadąc jednak wtedy z Jarkiem, nie było szans by w szybkim tempie zrobić jakiekolwiek zdjęcie lub zatrzymać się.Dlatego postanowiłam dziś pojechac tam w pojedynkę i napawać się widokami a i trochę z tego uwiecznić na zdjęciach.Trasa na prawdę godna polecenia.Jedynie na końcu zjazdu trzeba niezwykle uważać bo sporo piachu i to na samym zakręcie, którym kończy się ten odcinek trasy.Dokładnie w tym momencie pojawiło się za mną dwóch kolarzy.Dojechaliśmy wspólnie do miejsowości Iwaniska sporo dyskutując po drodze.Jeden z rozmówców był z Sandomierza i jeździł w tamtejszym klubie.W Iwaniskach kolarze zostali by poczekać na kolegę, który miał tam dotrzeć niebawem.Ja skierowałam się samotnie drogą na Opatów.Zaczęła się walka z silnym wiatrem.Po jakimś czasie dogonił mnie jeden z moich rozmówców wraz ze spotkanym kolegą.Jeszcze chwilę jechaliśmy razem, aż do odbicia na Modliborzyce.Ja skierowałam się więc w lewą stronę, a chłopaki w tym samym momencie odbili w prawo, kierując się na Sandomierz.W moim przypadku trasa wiodła gładkim asfaltem miedzy malowniczymi polami i przestrzeniami.Dotarłam dość szybko do głównej drogi z Opatowa na Kielce.Mimo uporczywego wiatru bocznego dotarłam wkrótce do Łagowa.Było przyjemnie do tego stopnia, że przestałam się przejmować, że jadę główną drogą zamiast bocznymi, które zwykle wybieram.W Łagowie podładowałam baterie i ruszyłam na Kielce.Odbiłam jeszcze na Bieliny i stamtąd również główną drogą ruszyłam do domu.Tutaj ruch był znacznie większy i powoli ryk silników zaczął mnie już męczyć.Słońce też dawało się we znaki.Dotarłam jednak spokojnie na popołudnie z nadzieją, że udało się zrobić fajne zdjęcia.Na jednym z nich uchwyciłam mieszkańca Zbelutki-starszego pana na białym rowerku.Rowerzysta ten mijał mnie, gdy robiłam zdjęcia, przyglądając mi się bacznie, a po chwili ja go wyprzedzałam i tak na zmianę.Trochę mnie to rozbawiło, a w dodatku poczułam się jakoś raźniej, że nie jestem zupełnie sama.

Trasa przez Zbelutkę.

Zbelutka

PRZY TRASIE Z OPATOWA

[img]https://lh5.googleusercontent.com/-4EtZW3snhTw/UdmsfNAgn5I/AAAAAAAABkk/_fgaP2SVRmA/w737-h553-no/DSCN0145.JPG[img]

sesja foto w przygotowaniu :)