Suma podjazdów to 20799 metrów.

Pobłądzili, pokrążyli ale teren zbadany :)

Sobota, 18 maja 2013 · dodano: 18.05.2013 | Komentarze 4

Domaszowice-Radlin-Daleszyce-Słopiec-Borków-Marzysz-Radomice-Lisów-Maleszowa-Drugnia-Podstoła-Pierzchnianka-Ujny-Holendry-Ujny-Pierzchnica-Borków-Słopiec-Domaszowice-Radlin-Daleszyce-Cisów-Ociesęki-Cisów-Mójcza-Domaszowice

ZA MALESZOWĄ

UJNY-OBOK SKLEPU

HOLENDRY

OCIESĘKI

Kategoria wycieczki

jagoda79
| 04:51 poniedziałek, 20 maja 2013 | linkuj ) zabawne.Już przed Pierzchnicą, Jarek pomyślał, że może by tak przez Pierzchniankę dla odmiany.Przez Ujny zatem próbowaliśmy się przedostac przez las, a tu zaskoczenie-koniec asfaltu droga szutrowa i my na kolarzówkach.Nawróciliśmy i pojechalismy w innym kierunku.Okazało się, że dalej malownicza wioska Holendry.Tam moja radość nie miała konca gdy zobaczyłam źrebaki i natychmiast humor mi się poprawił.Ale na krótko, bo na koncu wioski znów droga leśna i to jeszcze bardziej dzika.I tak jeszcze raz spróbowaliśmy to samo.Zeszło na kręceniu się, pomysłu żadnego a chcielismy jeszcze na chwilę skoczyć do domu po ubranie dla mnie na zmianę bo spieszno mi było jeszcze do Ociesęk.Po południu miałam mszę za babcię i bardzo chciałam tam być.Na mapie naturalnie pokazane było, że wspomniane drogi są asfaltowe.I w takich momentach tęsknię za moim góralem.
| 15:25 niedziela, 19 maja 2013 | linkuj :) Już kiedyś mnie rozbawiło, że tu w Świętokrzyskim Radlin, na Śląsku jezdziłam w Radlinie i jeszcze gdzies po drodze do Naglowic zdaje się czy Sędziszowa.A jakby dobrze poszukać to znalazło by się jeszcze kilka.Kiedyś nawet znaleźliśmy niedaleko Sędziszowa miasteczko o nazwie Białowieża.To dopiero było zabawne :)Tylko puszczy brakowało.
akacja68
| 08:22 niedziela, 19 maja 2013 | linkuj Fajne te odpoczywające rowerki, ale mnie bardziej bawi, ze Twój Radlin i mój Radlin to dwa różne Radliny:)
Komentować mogą tylko znajomi. Zaloguj się · Zarejestruj się!