Suma podjazdów to 20799 metrów.

Upalnie.Przezd Bodzentyn na Suchedniów i Skarżysko-Kamienną.

Niedziela, 19 maja 2013 · dodano: 19.05.2013 | Komentarze 3

Domaszowice-Ciekoty-Święta Katarzyna-Bodzentyn-Wzdół Rządowy-Suchedniów-Skarżysko Kamienna-Bliżyn-Drożdżów-Odrowążek-Odrowąż-Samsonów-Zagnańsk-Kielce-Domaszowice

WIDOK Z PODJAZDU W KIERUNKU MICHNIOWA
W ODDALI PASMO ŁYSICY I ŁYŚCA

WZDÓŁ RZĄDOWY

ZALEW W SKARŻYSKU-KAMIENNEJ

Kategoria wycieczki

mysza71
| 07:12 wtorek, 21 maja 2013 | linkuj Tak ,ten kawałek z Bodzentyna do Wzdołu Rządowego jest dosyć dobry. Gorzej zaczyna się pod Barbarą i dalej :)
W tym sezonie już nie jeżdżę tym prostym odcinkiem. Odbijam w bok do Leśnej, Siekierna itd...
jagoda79
| 17:27 poniedziałek, 20 maja 2013 | linkuj Owszem, bardzo mi się spodobały :).Zalew również idealne miejsce na wypoczynek :).Tak mi się w tamte strony zachciało jechać.Asfalcik od Bodzentyna tez niczego sobie.
mysza71
| 07:33 poniedziałek, 20 maja 2013 | linkuj Widzę że Tobie też się spodobały ''''pasiaki świętokrzyskie'''' .Tak nazywam pola po prawej stronie we Wzdole przy podjeździe na Św. Barbarę. Zalew na Rejowie z dnia na dzień pięknieje. Może ludzie przestaną uciekać do okolicznych miejscowości aby się schłodzić :)
Komentować mogą tylko znajomi. Zaloguj się · Zarejestruj się!